snaart..

idag har jag städat lite hos sis när jag vaknade :) sen tog jag mig en dusch o sen kolla lite på internet o fixade mat o sis :D
när vi hade ätit var det dags för lilla mig att göra mig iordning inför jobbet :D
cyklade iväg i lite halvdåligt väder :/ men på jobbet hade vi kul :P jag ,erik o emelie i DT asså ;D oooh yees ! kan inte bli mkt bättre än så :D ni e bra <3

nu sitter jag o har allmänt tråkigt o lyssnar lite på alice in chains <3 me like :) oskar ska få skicka lite låtar nån dag :) ska väl snart sova antar jag., men först blire nog lite tvtittande:)  

snaart är det sommarlov, ska bli så himla härligt! o snart kanske falun fredrik kommer ner :) ska bli kul! :)

pusss "!

I remember like it was yesterday
first kiss and I knew you changed the game <3

one way or another I'm gonna win ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0