livet rullar på..

Jahapp.. livet rullar på fortfarande :)

shit det e nog inte bara jag som saknar italien så gryymt mkt av oss som åkte :) shit va kul vi hade där nere!
men det blir förhoppningsvis nån trevlig back to italy resa me er nån gång i framtiden :)

What happens in vegas.. i lördags hade jag grymt trevligt me mina två ladies maddisch o johannis :D <3
donken konversationen va ju inte så överraskande att vi kom in på d ämnet xD
filmen va riktigt naaajs måste jag säga, den rekommenderar jag starkt! :)

dagen för övrigt har varit helt okej .:) chiill i skolan o sen teori, nästa gång e sista :P
imorrn blir d nog chill i skolan igen, skriva rapport på projekt o sen en kort engelskalektion :)
på kvällen blire tränarmöte.

hare gött! ;)
ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0