livet leker,

dagen börjar me att jag blir väckt av att fredrik skickar ett sms 20 i 7, palla xD kom iofs upp i tid för en gångs skull men xD
fixar lite o väntar sedan på malins ankomst till mig så vi kan cykla till skolan.
skolan började me NKP i engelska, fatta inte mkt men :) sen håltimma i typ 2timmar, då blev d chilll :D
sen svenska, började kolla på film o sista lektionen massage som va eget arbete så jag o johanna cykla hem istället :)
väl hemma möter man en viss syster när man stiger innanför dörren :D inte varje dag ! :D lägger mig framför tv:n o somnar som vanligt :D
när mami kommit hem me bilen fikade vi lite o sen drog jag o maddisch hem till henne sedan vidare upp te donken :)

memories stuck from yesterdays.. <3


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0