en tisdag i livet..

Dagen börjar med att jag vaknar en kvart innan malin o louiise kom till mig xD haha palla gå upp !
väl i skolan skulle vi börja med projekt :) haha juste rapportskrivning som gällde, blev ju mkt gjort xD NOT men jag fick försöka koncentrera mig det allra sista för att bli klar :) sötisen Hanna hade bakat tårta på jobbet åt klassen :) mummsigt måste jag säga :D så det blev fika även idag :)

efter skolan bar det av hemåt o väl hemma chillade jag mest, för att efter ca 1.5 timme åka upp till skolan igen o låsa upp dörren till gympahallen:) fick vänta tills det kom någon så att jag kunde cykla vidare till donken där jag fick en välbehövlig kopp kaffe! :D <3 prata lite me sis oxå, I'm always here for you <3

sen köpte jag lite glass till mig o emilia o cyklade tillbaka till skolan, denna gången för att ha tränarmöte xD
 det gick ju väldigt framåt, som vanligt ;P till sist var det bara jag, emilia o YK kvar som tjötade lite allmänt, sen drog jag o emilia vidare o hamnade typ statoil o stog där o tjöta, men emilia 1juli! ;D

I think I know now..

hare gött!
pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0