solsken o bränna..

dagen har varit chill :P började dagen me att göra ett matteprov kl 8, d gick nog bra hoppas jag :)
sen cykla jag hem igen ca kvart i 9 o duscha o somna en stund :D sen tillbaka till skolan för ett lunchmöte me mina elevskyddsombud :D mums till mingus! 
efter mötet drog vi till skolan igen för lite lektion me vår kära ullis :D d blev en ca 40 min lång lektion kanske lr nått sånt :D AHHA XD vääärt xD
sen skulle klassen ha prov i engelska, vilket jag redan hade gjort så jag fick sluta xD haha
men jag väntade på att ems hade skrivit sitt för sen drog vi o åt glass o satt i solen `:)  tihiii d blev en intressant liten stund ;D bara jag o ems vet :P

GRATTIS EMS till uppskrivningen <3

xoxo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0