chilll på hög nivå o soool <3

igår va det en ganska chiill dag måste jag säga :)
dagen började me att jag åkte till mia för att planera våran idrottslektion :) vi gick även till donken för en glass =)
efter det åkte jag hem chillade lite :P skulle åkt till rixfm festivalen men det blev lite ändrat :) det blir kanske rixfm i örebro ist o iaf i gbg :P


så det blev bara chill hemma o på kvällen chillade jag o mami i soffan framför filmer :P
sen vid typ kvart i 1 (på natten) ringer fredrik xD
efter det samtalet va typ min film slut som jag då inte hade fattat nått av eftersom fredrik tjöta me mig.. så då blev det att gå o lägga sig ist :)


idag blire chill lite nu o sen blire workwork ikväll, lite längre än väntat men men :P money money :D
så jag ska nog dra ut o sola lite nu, försöka sig på att bli lite brun :D

hare gött!
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0