you've always been special and you always will.

dagen började med att jag blev hämtad av lollich :)
vi åkte till skolan o hade matte, sen vare håltimma i 4 timmar som vanligt..
d blev tjöt, plugg, lunch o skratt :)

senare va jag, berta o malin rediga o boka tid hos stina, för att prata högskola :) d blir den 15e :)

sen hade vi ie o även aj xD haha (internationell ekonomi o affärsjuridik)
en från banken va hos oss o tjöta, man blev trött men vi lärde oss nog något tror jag :)

efter vi hade slutat vare dags för modevisningsmöte o där tog vi beslut o kom fram till bra saker!  secret stuff oxå ;D tihiii^^
efter skolan åkte jag o berta o hämta ut våra biljetter till lördag! :D kommer bli great! :D
sedan vidare mot skövde, där d blev lite shopping o alltid lika trevligt med bertaa <3 ofc högspelande bra musik som båda gillar i bilen :D tur att vi har samma musiksmak ;D haha 

när jag kommit hem, berätta jag lite för mamma om den dumma telefonförsäljaren i skövde, seriöst han va otrevlig o riktigt dum i huvet! :@  
har skrivit historia som ska in imorn o planerat lite : ) hihi 

nu blire soova, för imorrn äre skolan igen, kul... not! 

pössshajj

jag elina ss
bild från i lördags
jag, elina o ss. 
tack för en mkt bra kväll! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0