Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Idag började jag skoldagen med att göra mitt ie prov, vilket gick kanoners, hoppas jag iaf :) Men d kändes faktiskt väldigt bra måste jag säga.
Andra lektionen för dagen va med bästa lasse, haha han e grym asså. Blev lite studande på uppgiften vi har att göra o i slutet av lektionen blev d chill till lasse som spelade gitarr o sjöng, han va grym på d oxå! :)

Efter religionen hade vi svenska, där vi såg nån vääldigt tråkig o konstig film, iofs låg jag o sov mest höhö ^^ Har sett denna otroligt tråkiga film förut faktiskt, kan man inte tro men sant äre XD
Näst sista lektionen va historia, vi spelade spelet som heter bananas, skitkul. Dock gick d kanske inte så bra för mitt lag, men vi hade nog roligast ändå, eftersom vi hade lollich roliga förklaringar till våra "historiska" ord vi skulle bilda XD
Sist vare dags för affärsjuridik, men Frame it! stog o sålde kompiskort även idag, ett tips till vårterminen e att komma o beställa kompiskort o när studentmössorna har kommit kommer vi även att erbjuda studentkort! :D så håll utkik! ;D
Efter att vi hade slutat satt vi o chilla lite inne hos våra kära mentorer, haha de e roliga de :)
Ullis bjöd t o m på pepparkakor de inte får bjuda oss elever på xD haha alla gillar vi Ullis! :)

Jag o Malin åkte iaf hemåt vid kanske kvart i 4 lr nått, jag satte mig vid datorn o d blev lite pokerspelande på facebook.!
Sen fråga sis om jag ville med till Skövde, ofc ville jag d. Vänta på att sis o Martin skulle komma o hämta mig , sen bar d  av mot Skövde o shopping, jag handla dock inget.
När jag kom hem åkte jag direkt upp till stan för min nya onsdags avslappning, solning på meddo! :D
Riktigt gött så här i gråa o mörka dagar.

Imorrn blir d modevisningsmöte 7.50, sen religion med lasse o sen ska  jag plocka ur mitt skåp o ta farväl av d, för till vårterminen flyttar vi företagare ner till ett nyrenoverat o jävligtsnyggt f-hus! :D
Sen äre även körövning imorrn, efter den blire åka o handla lite inför fredagens resa o även tvätta o städa funderar jag starkt på, iaf så blire work 18-22 imorrn! :D höhö

hare gött! chiiilllout! CIAO!


2 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0