You spin me right round, baby right round

Idag började jag dagen med att kolla en film :) höhö riktigt chill .
Sen gick jag upp o satte mig vid datorn för att kika lite o sen städade jag lite.
Vid 4 tiden åkte jag iväg för att hämta bror på jobbet o köpa lite trisslotter, 14st närmare bestämt xD
Jag o bror åkte upp till mormor vid halv 5 tiden nån gång, o satte upp julgranen, jag hann inte mkt mer innan berta kom för att hämta mig. Vi åkte mot Skövde för att kolla på bio, d blev filmen Yes man! En riktigt bra film faktiskt.
Vi tjöta även en del på vägen dit, du e bäst bertolf <3

Nu sitter jag här, ska väl dra härifrån snart tänkte jag, äta nått o kanske kolla på nån julfilm så man får lite julkänsla iaf :)
Imorrn äre ju faktiskt Julafton även om vädret  o känslan inte tyder på d, men d e även exakt 1 vecka kvar till nyår imorrn oxå! :D iiiiiiih! Mitt nyår ska bli bäst, få tillbringa med härligt folk, o bertooolf <3 Kanonbra e va d kommer bli!

chilla järnet nu, d e ju ändå jul! :)

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0