We could be, forever

Trippen till syrran blev inte kort precis :) men aldrig något som skadar att få träffa henne <3
Det blev fika, sen spela vi lite GH ofc ;D höhö Jag fick lite panik åt att det gick fort o maddisch satt brevid o skratta xD
Lite efter 9 kom charliee <3 Blev en heldel tjöt, o sen åkte vi till donken eftersom charlie inte hade sett ombyggnaden efter att den var klar. Satt där o tjöta, jag drack mitt vatten, medans charlie o maddisch smaska på glass. Usch nej min mage gillar inte mig när jag äter glass.
Skjutsa hem Elina när hon hade slutat o släppte av charlie o maddisch hos maddisch o sen åkte jag hem, så har varit hemma en stund nu :) Ska väl kolla om det går nått kul på tv, annars blire kanske spela lite på datorn o sen lägga sig o läsa min bok, den är gryyymt bra måste jag säga.

Imorrn blire laga mat som sagt o kolla balklänningen så kanske behöver lägga mig ändå, jaja får väl se vad som händer härnäst ;)

PUSSS ! :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0