tonight will be the night that I will fall for you

Dagen började med att jag vakna lite sent, så d va bara att stressa på, hämta upp ss o sen åkte vi till statsteatern där vi skulle sjunga för skolan, 3 uppvisningar. Torbjörns tomtenisse- historia blev lite uttjötad efter 2a gången asså, men rolig va den, som vanligt hittar han nån knäpp historia.
Jag va faktiskt lite överraskad över att d nästan va fullsatt alla 3 uppvisningar, alla va typ inställda på att ingen skulle komma dit.
Efter kören åkte jag hem, o nu har jag precis packat klart, nu äre bara att vänta på att jag ska dra mig vidare mot stationen. Tåget går 15.11 mot Laxå o sen blire buss sista biten till Karlskoga. :)

Bror kommer hem idag oxå, men får träffa honom på söndag ist. Men hoppas ni får en bra helg o så återkommer jag nog på söndagkväll igen. :)  Btw inte många dagar kvar till julafton ;D woohoo o sen äre NYÅR! :D


chillloout!
PÖSS!

för övrigt så saknar jag min broor extremt mkt men han kommer nästaa vecka! :D

Kommentarer
Postat av: malin

ha det bäääääst och kom hem hel! :D

2008-12-19 @ 15:13:04
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0