this is the life

Dagens låt: Leona Lewis - Forgive me

Dagen började med en härlig nyhet av vår historialärare, vi slapp provet vi skulle ha imorrn som vi iofs inte ens hade fått veta några sidor att läsa till xD tattigt! men d blev en diskussionsinlämning ist, så hon bedömer gruppens resonemang :)

Efter historian hade vi marknadsföring, men vårt företag, Frame it!  och Lame stog i cafeterian o sålde våra produkter på den lektionen o på UF lektionen, fick några beställningar allt , imorrn ska vi stå där igen och då satsar vi nog mest på att ta kompiskort.
Sen va d lunch, gröt. Skynda sig ner till kören efter att vi hade plockat ihop våra saker, och sen sluta kören en halvtimme tidigare än vanligt, vi va så duktiga och kan våra stämmor så fint så d blir körövning i statsteatern inför fredagen på torsdag iaf, så alla har nånstans att stå :)
Efter kören hade vi håltimma, skräll? skrev min UFloggbok, som jag lämna in idag. Sista lektionen va matte c, gick igenom provet o fick fika, dock åt jag inget eftersom jag va dum nog att äta mat med mjölk i, så satt o plågades igenom den lektionen.. Men vi fick faktiskt sluta tidigare även på matten, tror vi sluta vid 14.10 och ska sluta vid 14.40, så d va najs.

Åkte hem o somna typ direkt som vanligt, lätt gjort om man lägger sig i brorsans soffa, så himla go o sova i asså.
vakna igen vid halv 6 och tur va d eftersom jag skulle träna kidsen vid 6 xD

Nu sitter jag o pluggar inför ie provet som jag tänkte göra imorrn ist för torsdag för att inte behöva tänka på nån läxa sen :) Jag vet jag e duktig ;) haha

Ne, nu e d nog bäst jag fortsätter plugga! :) PÖSSHAAJJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0