The first kiss and the first time that I felt connected to anything

dagen började med historia, där vi såg en film som man typ somna till :S riktigt seg va den..
efter historian va d marknadsföring o sen UF, vi måla klart d sista med våra ramar idag, äntligen!

vi ska väl försöka börja lite flitigare med loggböckerna nu oxå, känns som d behövs.
sen vare iaf lunch o sen kör :)
efter kören satte jag o berta oss i bibblan o plugga matte o till sist hade vi mattelektion, som va genomgång hela lektionen :O :S på nått vi inte ens har med på provet nästan vecka :O.. hmm knepigt..
efter skolan fick jag skjuts av lollich hem o jag åt o sen somna jag som vanligt i soffan framför tv'n o senare bar d av för att träna kidsen, gick bra idag faktiskt. hann med en del tjöt med coach oxå, haha
blev hämtad av mami o vi åkte till jobbet för att jag skulle hämta mina nya jobbarskor, riktigt najs är de :) hoppas på att de blir bättre än mina andra.
har mest tagit d lugnt idag o inte tänkt på allt för mkt, bokat tågbiljett oxå till den 19e :) hihi
najs najs o på fredag blire chill hos berta, sen lördag blire millencolin, neverstore, tysta marie. nästa vecka äre ålle o ållympiad iiiih :D

snart äre julafton o nyår oxå :) , tiden går fort när man har roligt :) o sen äre bara ett halvår kvar i skolan, hääärligt :D
ska kolla lite mer på högskolan oxå, ska bli skönt att få läsa nått man verkligen valt själv :)


haha bara för att malin skicka den så hamnar den här, helskön bild :)

pösss!

Kommentarer
Postat av: malin

haha häärlig bild där ;)

2008-12-02 @ 22:47:35
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0