take it or leave it

dagen började med historia o film.. seeegt! men fasen va dumma människor d finns ! tycka att d e ok att döda 6 miljoner judar bara för deras religion :O är de dumma i huvet lr!!? :O

sen va d iaf dags för marknadsföring o UF, marknadsföring va jag effektiv på :P fick klart alla repetera uppgifterna :)
UF blev itne mkt av, jag o emelie gjorde en lista över va som behövs göra iaf.
sen vare lunch o chill, efter d va d dags för kör, ahhahaha shit d va hur kul som helst idag. vi kom på lite rörelser till en av låtarna vi ska sjunga på julavslutningen :) haha kanonkul 4/5toasters idag faktiskt! :D

efter kören va d håltimma, blev mat igen XD haha o sen skulle vi studat jag, malin o tilda men blev mest deeptalk, men kul hade vi haha xD
till sist va d matte c, lika kul som vanligt,, nooot!!
jaja prov imöra, borde gå bra faktiskt, känns som jag kan d mesta ändå :)

inte många dagar kvar i skolan heller sköööönt! :D

jag, malin o lollich har studat lite matte nu ikväll oxå, duktiga som vi är :D

chillllout! :D ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0