make this go on forever

dagen började med att jag kunde kommit sent till skolan o även att malin kunde gjort d tack vare mig, men tur att jag hade sagt till malin igår att jag skulle smsa om jag hade bil lr inte, annars hade inte jag blivit väckt av malins sms :P haha
ibland har man tur asså! :D

skyndade mig upp ur sängen, satte upp håret o åkte typ, började med matte c.
vilket va segt eftersom jag knappt fått nån sömn inatt pga av min hosta. :S hoppas jag kan sova bättre idag..
sen hade vi rast i 3 timmar 40min som vanligt, jag åkte hem, sov lite o sen smsa berta o vi åt lunch :) sen hade vi ie, som vi inte gjorde spec, mkt på men.. d kom iaf en o pratade lite om utlands affärer o så.. om jag fattade rätt :O

sen slutade vi o jag åkte hem, skönt, la mig o somna i soffan xD ahha skräll ?
lr jag försökte sova mellan hostningarna. när mami kom hem åkte vi upp till stan o fixa lite julklappar mami hade kvar att inhandla :) även hostmedicin o nån uppiggande grejjs :P haha :D
fick mig ett gott skratt inne på jack and jones oxå xD ahha stefan asså, klockren!

när jag kom hem igen orka jag inte göra så mkt , så la mig i soffan o glodde på tv en stund o sen satte jag mig här.
har varit en seg dag pga av för lite sömn :S

imorrn blire iaf skolan igen, längtar till torsdag o fredag :D då äre partyy o ållympiad som gäller! :D
kommer bli riktigt naaajs! :D
sen äre bara en vecka kvar ! :D höhö ska bli riktigt gött med ett lov oxå, som jag faktiskt e ledig på :) haha så kan d bli om man söker ledigt, men blir nog att åka från fkp iaf :) nyår hoppas jag på en riktigt go fest oxå med bertaa <3

jaja kanske inte ska babbla mer nu xD haha pusshaajj!


lite bilder från lördag! :)

en lördag jag kommer minnas läänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0