just like a woman

Det va trevligt i fredags att få träffa släkten igen, iaf alla Holmbäckare i släkten ;)
Det blev fika, chill o tjöt o sjklart en del skratt, haha :) Vi har nog en ganska knäpp släkt, men den är helt klart bäst just därför ! :D
Igår (lördag) va jag i Gbg med Sandraa, hitta inte mer än min parfym :) höhö
När vi kom hem blev det lite datornördande, o sen kom Malin. Så vi åkte iväg för att hyra en film, det tog ju ett tag men till slut valde Malin att vi skulle kolla på step up 2 the streets, ett mkt mkt mkt bra filmval måste jag säga så här i efterhand :D
Jag som inte sett första step up filmen än måste helt klart se den. Efter filmen drog vi till donken för att äta bara, men vi fastna där i ca 2 timmar XD haha sen blev det en sväng med Malins bil o vidare till 'Maddisch för lite nördande av GH :D

Nu har jag väl varit hemma en liten stund, o lite senare idag ska jag o Malin ta oss en tripp till Skövde o kika lite :)
Min bror åker oxå om några timmar till Landvetter, han ska utomlands den jäkeln o hans flyg lyfter vid 7.15 tror jag att det var. Vart han ska vet jag dock inte xD haha mitt minne är inte allt för bra ;)

Men men hare gööött! chiiiilllout!


för övrigt är jag väldigt nöjd med mitt datorköp! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0