inte långt kvar

sjukt kul i fredags hos berta :D

blev jag, malin, berta, hanna o simon :)

tacopajj, tjöt, GH4 o skratt :D riktigt kul fredagskväll! :D


lördagen började med work, jag trodde jag började 10, eftersom d hade stått d på schemat :O men nej, jag skulle börja 11, taaaack verkligen.. NOT!

fick sitta på jobbet i 1timme o vänta på att få börja jobba. men när jag väl fick börja fanns d inte mkt man kunde göra, kom verkligen inget folk till en början.

holmbäck <3 kärrmander


Efter jobbet blev jag hämtad av pappa, vi hämtade upp berta på församlingshemmet o åkte hem till mig.

Jag duscha o fixa iordning, sen skjutsa jag o berta iväg mamma o pappa till annette o tommy, o sen drog vi vidare mot mariestaad :D

Där började vi med att äta pizza, mkt good. Efter d åkte vi vidare mot Klubb Kaliber o Tysta Mari, Neverstore o Millencolin!

sjukt bra va d o mkt lyckad kväll, träffade anagoes som e riktigt grymma :D sen vem ser vi om inte trummisen i Neverstore :D så vi fick kort med både anagoes o trummisen :D riktigt najs :D

När d va slut åkte vi till annette o tommy, för lite tjöt, träffa vovvarna :) o dricka VATTEN! d va efterlängtat, eftersom donken i mariestad hade stängt redan vid 20 över 11 :O så vi kunde ju inte få vatten där precis :O


Grattis Annette på födelsedagen oxå! :D


idag blev d gbg med Sandra, shoppade lite julklappar till pappa o bror :) bara sven o maddisch kvar :)
efter att vi kom hem blev d chill o tjöt i min säng i typ 2 timmar :)

nu blire snart sova, jag e gryymt trött!
pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0