I still love you more than anyone else could

dagen började med att lollich hämta mig :)
jag ,lollich o malin åkte vidare mot skolan o lasses lektion, kan ju bara bli en chill första lektion :)
efter d hade vi ie, o sen hade jag esos möte o sams möte, segt sams möte idag, men vi kom fram till mkt ändå :)
sen vare lunch o efter d praktik :)
idag fick jag va med i receptionen på statshuset, d va kul som satan :D haha de snacka massa skit om folk o så :) mkt skratt blev d o de va verkligen hur snälla som helst :D

efter praktiken trampa jag o emma hemåt o när jag kom hem möttes jag av en syster som ville ha hjälp med tvättmaskinen :P ahha o jag bara men jag kan nog , o sen tryckte jag tydligen ändå fel XD haha jaja,wtf jag ska väl ändå inte beräknas kunna allt här i världen ;D

efter lite chill o tjöt med sis <3 så åkte jag vidare mot frisöören :D o sen blev d en sväng till kidsens träning som jag inte va tränare för idag men, jag hade inte mkt bättre för mig så :D haha vrf inte träffa folk o va social lix :D


före   &   efter


pösss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0