a boy like you is impossible to find

Dagens låt: Aaron Carter - I want candy

Helgen började med att jag i fredags satte mig på tåget mot Karlskoga, haha kände mig lite lost in space när jag skulle byta från tåg till buss i Laxå dock, men d va mkt mkt mkt mindre än jag hade trott xD
D gick kanon iaf, kom i bra tid till bussen o även bussturen gick finemang :)
Framme i Karlskoga tjöta jag lite med malin i tele, ofc ringde jag henne vem annars ;D haha alltid till malin när jag har trökigt XD Men sen kom iaf daniel o hämtade mig o vi åkte till hans lägenhet en sväng, haha kände mig som en inspektör XD men men :P sen åkte vi iaf vidare ut mot deras hus o skogen :)
Måste säga att jag tyckte d va ett mysigt ställe även om d va långt ut, sjön o allt brevid huset, helmysigt ju.
Blev mat o kolla lite film, den mest sega film jag någonsin sett xD haha slutet va inte bättre d asså, men vi hade ju samma åsikt om filmen iaf. Till slut orka vi inte va vakna längre, jag va helt slut redan när jag kom men dags för sovtime efter den filmen asså, hade iaf trevligt sällskap så ska inte klaga :)

Lördagen bestod av att vi åkte in till Karlskoga igen, jag kolla lite i affärer o så o han gick in i grönabutiken. Sen åkte vi till hans lägenhet för att städa, lr jag låg mest på soffan o kolla Ikea-katalogen o skratta lite åt när daniel städa. Tycker alltid d e lika kul o kolla när killar städar, de e så himla koncentrerade på d de gör xD haha men rent blev d, sen hjälpte jag faktiskt till med att ställa in glas o tallrikar i skåpen ,så jag gjorde lite nytta :)
Tillbaka ut till deras hus för mat o fixa lite , sen in till Degerfors för att hämta simon o sean, o tillbaka till Karlskoga o daniels lägenhet för förfest! Dit kom även mattias, daniel, johannes, kim, emelie (tror jag hon hette) . Kul vare, GH o bomberman ( som jag dock inte spelade, men skrattade mest åt killarna när de förlora XD)
Efter en helkul förfest åkte vi vidare mot Red drick (lr hur d stavas) o blev mer öl självklart ;) o även lite dart, vilket jag ägde ut alla på ;) ahah
Där fick jag även öl över hela mig, mattias spillde ut örm tror d va daniels öl faktiskt. Efter några timmar på Red drick åkte vi iaf tillbaka hem till daniel, o sovtime sköönt för jag va helt slut, tack johannes för skjutsen.

På söndagen vakna vi vid typ 4 på eftermiddagen, haha bara att ta sig upp sega som vi var o åt lite för att åka in till Karlskoga o hämta daniels bil, o sen vidare mot Örebro. Säga hejdå, vilket jag aldrig tycker e kul..
Hah, komiskt nog hade både jag o daniel sett fel på tiden så jag satt o vänta på mitt tåg i typ 40 min , men fick ju lite läst i min kära bok. Tack för en riktigt bra helg iaf! :)

Idag vare jobb som gällde 7-16, efter d åkte jag hem o chilla lite först sen pallra jag mig in i duschen o sen vänta på att pappa o mamma skulle komma hem med bilen så jag kunde åka vidare mot malin. Väl hos malin blev d massa tjöt o skratt o pizza :D mumms! Ni e grymt bra tjejer, me liike you  <3
Skjutsa hem lollich o sen vidare till pa:s o köpte chiips o cöööla :P (lr vrf inte coca ?)
skjutsa hem malin o sen hem för chill framför tv'n o film, med chips o coca :D

Imorrn blire iaf lite städning, som jag lovat mamma o sen på eftermiddagen blire att åka till mormor.
hare gött tills dess!


PÖSS!
I miss you..


Kommentarer
Postat av: malin

du är väl för braaa! dina telefonsamtal är alltid lika underhållade, haha! och man borde faktiskt kunna säga coca, helt klart.

2008-12-23 @ 00:29:32
URL: http://mmalinkarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0