I miss you quite terribly

Idag började jag dagen med att laga mat faktiskt, eftersom jag lovat mamma att jag skulle göra det. Efter det gjorde jag mig iordning för att sedan skjutsa tillbaka pappa till jobbet. När jag kom hem datornörda jag lite som vanligt o chilla o kolla tv. När mamma kommit hem åkte vi iväg till Skövde för att kolla på balklänning:) kolla runt lite o provade nog 5 st tror jag, fastna för den första jag testa, den jag verkligen inte trodde jag skulle gilla, o den va inte brun lr grön som jag trodde att jag ville ha.. Den va faktistk svart, men gryyymt snygg, både jag o mamma gilla den mest, även hon som jobbade där tyckte den va bäst.

Den blev det iaf, riktigt nöjd :) Vi åkte vidare ut mot elins esplanad o jag bytte mitt linne jag köpte igår, det va lite förstort men nu blire nog kanoners :D nyårsoutfiten helt klirrad. Efter lite kollande i affärer blev det fika. Hämtade pappa innan vi åkte hem o nu sitter jag här o chillar till musik, haha skrällen på't,.. lr inte! men jag gillar't :)

Ikväll händer inte mkt mer än att jag kommer chilla järnet som vanligt, kanske lägga mig lite tidigare än alla andra dagar xD haha har blivit lite väl sent de senaste dagarna, o dessutom ska jag o bertolf till götet imöra så borde kanske va lite piggare då om man ska orka med.
Nu blire nog lite tv-tittande en stund o äta nått snart :)

hare naajs, pusss !

nyååår snaaaart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0