I just wish you all the best

dagen har bestått av att jag, malin, emelie, hanna, johan, johanna o marie har varit med i en ekonomitävling, vi döpte oss själva till the golden league. hoppas på att vi vinner nu bara, eftersom vi jobbade med d i 7timmar :) 
efter skolan skjutsa jag hem hanna o så skjutsa jag malin till stationen, hämta min biljett oxå. 
sen åkte jag o berta vidare hem till henne för att äta rosa makaroner o köttbullar, o spela GH4 :D wiiie vi rockade fett asså! ;D hahah

sen åkte jag hem vid 18 för att hinna hem så jag kunde köra mami till hennes träning o sen åkte jag som vanligt o solade, så himla skööönt! :) I loooove it! :)
åkte hem o chilla en stund o sen till stan för att hämta mami igen :) 
nu hare mest blivit chill, ofc lix :) 


pösss!

It feels like I'm losing you :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0