I en rosa helikopter ska jag flyga hem till dig

börjar med ett låttips idag :)  Pink - Sober
en najs låt måste jag säga som jag hörde på MTV idag :)

dagen började iaf med marknadsföring o UF :) blev en chill början på dagen :)
sen hade vi lunch som jag mådde lite dåligt under, sockerbrist, stress ja gud vet va d va för nått asså.. :S
efter lunchen va d dags för historia, mindre kul. o till sist men inte minst matte c, o nu blir jag snart riktigt jäkla förbannad asså, vissa vet vad jag menar o jag orkar bara inte dra upp hela historien här...
genomgång hela lektionen iaf. o seg som fan va d !

efter skolan hängde berta med mig hem en sväng, d blev mest tjöt o chill som vanligt :)
va hos syrran nyss o chill, tjöta o diska lite :) alltid trevligt o träffa syrran, dock blev hon rätt förbannad så att säga, o sis jag finns alltid här, skrik på mig, gråt, va glad, va som helst få ut dina känslor jag älskar dig i vilket humör du än e i :)   <333

ikväll blire att snart bli hämtad av malin o sen ska vi ut till berta för tjöt, chill, GH4 o mat :) kommer bli en kul kväll! :)

imorrn blire workwork 10-15, sen skjtusa mami o papi till annette o tommy o sen vidare till mariestad för neverstore, millencolin o tysta marie :) gryyymt kul kväll hoppas vi på, men med bästa berta kan d inte bli annat än gryymt kul :D <33

14dagar :)

pösss heejj!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha rätt förbannad ;P de kan man ju säga, men detta ska jag ordna o va jag ska klaga tills jag får som jag vill ;)

2008-12-05 @ 19:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0