I don't think I have the strenght to let you go

idag började dagen med matte c prov, hoppas på godkänt, gjorde iaf mitt bästa.
efter d hade vi rast, men gick till religionen o kolla va de gjorde på lektionen, de chilla o lyssna på musik, haha skräll att d e chill som gäller på lasses lektioner :P
efter d tog vi oss lunch o sen vare svenska, som d oxå blev mest chill på :)
sen hade vi vår riktiga lunch men vi åkte ner till stan för o fixa lite inför imorrn :D
åkte tillbaka till skolan för möte med modevisningsgruppen, tog ca 1 timme idag bara :) kommer nog bli en kanon modevisning tror jag ! :D

efter skolan åkte jag o malin till donken, för att jag skulle prata med georg men d sket sig så åkte tillbaka till skolan igen, släppte av malin o sen hämta jag upp sandra hos hennes bror o åkte vidare till stan o meddoo :D
riktigt gött vare som vanligt. sen vare hem o chilla vid tv'n med lite gooodiiis från gårdagens pluggande.
skjutsade mammsen till gympan o sen åkte jag till sis o chilla en stund o hämta upp mammsen efter 1 timme.
hem igen o chillar järnet o laddar inför imorrn, då smäller d! feeeeeest! :D

nu blire snart sova, e trött som satan så ska bli skönt med lite sovmorgon imorrn :) tack lasse! som ger oss sovmorron :D vi gillar't ! :D:D

hare naaajs, imorrn blire inget bloggande pga fullspäckad dag! :D:D
pussss! chilllouut!

tihi, inte långt kvaar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0