Forgive me if I found a man who understands

torsdagen bjöd på skolan, sen praktik. efter d va d fix o sen bowling med klassen, SPFT3 <3
efter bowlingen fixa vi oss inför kvällen, lusseålle, förfesten va kanon med klassen, vidare till terran.

Fredagen blev tidigt, skulle va i frejahallen halv 8, för d va ju dags för efterlängtade ållympiaden, dock e den jääkligt överskattad, så jäkla kul va d inte :O vrf denna ivriga längtan till något som inte ens uppfyller förväntningarna ?! :O
jaja, vi kom iaf 2a i vår grupp. vinnarna av ållympiaden blev NV3a, Grattis!

sen bar d av till skolan o mat, sen chilla vi mest, jag o lollich gick mest runt med hennes täcke runt oss :D haha
vi e ju chill ;D

sen fick jag skjuts till maddisch, där jag somna i hennes soffa tills hon skulle till jobbet, då snäll som hon är skjutsar hem mig :) när jag kommit hem, va jag heelt slut så jag la mig i soffan o chilla järnet!
senare på kvällen blev d chill o mys till idol-finalen med malin o malin :D

idag har jag jobbat, 11.45-16 :) efter jobbet har jag mest åkt runt känns d som, åkte till pa:s för att köpa pizza o dricka o hade tänkt köpt godis på Ö&B men de stängde ju 17 :O jaja
vidare hem o syrran ringer för att jag ska åka till henne med lite cider o så :)
sen hem igen fixa pizza o kolla lite på film. sen ringer jobbet o d blir jobba imorrn oxå, 7-16.
En liten stund senare sms:ar syrran o vill ha skjuts till en förfest XD ahha iväg än en gång.. o nu sitter jag här, mamma o pappa ringer nog lite senare oxå o vill ha skjuts hem, de är nämligen på julbord.

blir att lägga sig hyfffsat tidigt idag ändå, så jag orkar med imorrn. kanske blir lite pepparkaksbak med mamsen imorrn oxå :D jaja chilllllout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0