Forget about the shit that we've been through

Idag började jag dagen med att hämta upp Malin, vi åkte vidare mot Skövde för lite shopping, hitta inte mkt mer än ett lila linne, alltid något. Efter alla affärer åkte vi till american pizza, det blev en El taco pizza, mumms på den :D
Efter ett tags chillande åkte vi hemåt, släppte av Malin i Stenstorp, o vidare mot Falköping.
Jag har bara chillat till musik som vanligt sen jag kom hem, :) höhö skrällen ;)

Om typ 40 min lr nått ska jag iväg till syrran o hämta henne , sen ska vi ta oss en fika :)
Imorrn ska jag först o främst fixa maten till mamsen o papsen, sen ska jag o mamsen iväg till Skövde för att kolla balklänniiiiing :P iiiiiiiih, galencrazy.

Kanske återkommer senare om det har hänt nått nytt, lr med nått annat fakta, haha vem vet XD
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0