du ger mig bra vibrationer!

dagens låt : Kikki Danielsson - Bra vibrationer

dagen började med att jag åkte o hämta malin som vanligt o vi åkte vidare till skolan o första lektionen va matte c.
sen hade vi håltimma som vanligt, jag fixa en bok min käre bror ville ha från bibblan, o sen åkte jag hem o sov o åt lite. efter 1timme ca åkte jag tillbaka till skolan för att prata med vår syo, blir till att fundera nu asså..

hem igen o åt lite mer, höhö :)
sen skulle jag tillbaka till skolan, händelserik tillbaka färd, orkar dock inte skriva om den.
dags för ie lektion, som blev väldigt chill o sist men inte minst va d dags för affärsjuridik o även den va ju chill xD haha skrällen?! ;D

efter skolan åkte jag o berta en sväng till henne , o fixa lite o sen vidare mot skövde o mediamarkt, nu när vi vet vart d ligger ;D hahaha
efter en sväng in på media markt blev d max :P höhö gratis kaffe efter maten o allt :D
vidare mot maxi o kika lite, hitta inget. 
skynda oss hem för att mamsen skulle ha bilen till sin träning, men visar sig att hon hade skadat sig på jobbet så hon inte skulle på träningen.

iaf blev lite chill med berta innan hennes mamma kom o hämta henne.
har studat lite ie nu, o lyssnat på musik, tunerec.com väldigt bra sida :D
har massa musik där nu :P höhö naaajsigt värre lix.
snart blire att äta lite o sen försöka  sova, o jag ska kolla upp min rygg, haha vissa e ju bra på att övertala. ;)

 imorrn blire nog en najs skoldag, haha skräll? börjar med historia, sen ska vi stå i caféterian med våra UF-företag o försöka sälja, hah lycka till xD
efter d äre kööör :D o sen matte c....
jaja jag återkommer troligtvis imorrn igen :)

hare chilll!
pussss!


så här happyface är jag idag,
för att..... d är inte långt kvaaar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0