all I want for christmas is you

Julafton började med att hela familjen åt frukost tillsammans vid 10 tiden :) mysigt att faktiskt alla i familjen va med.
Efter frukosten vare fixa iordning lite o sen vänta tills det var mat xD
Efter maten blev det att öppna julklapparna, o vi missade kalle anka i år. hah inte för att jag brukar palla att titta på't men xD
Senare åkte alla syskonen holmbäck till mormor, där blev det fika o sen åkte vi till maddisch för att lämna lite saker o hämta hennes xbox, eftersom hon fick GH av johan i julklapp ;)
Så det blev en heldel GH spelande när vi kom hem igen, o även fika än en gång. Säger vi itne nej till direkt ;P

Sen chilla vi lite o det blev lite spelande av galenpanna, o jag va den stora förloraren, hahah jag va verkligen kass på't. Maddisch blev iaf vinnaren! Grattis sis!

Mina julklappar va pengar, godis, flyttahemifrångrejjor, minneskort till mobilen (4GB) o även FAMILY GUY säsong 1 :D:D
jag glömde säkert nånting nu, brukar göra det när jag ska rabbla upp va jag fått xD

Nu sitter jag här o chillar till musik som vanligt :)
Imorrn blire kanske en sväng till farmor <3
o på kvällen äre fest med sven som gäller! :D wooohoo :P

God Jul Sanna ! <3 Hoppas du får en bra jul nere i Frankrike!

pusss! MERRY CHRISTMAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0