nu kan du få mig så lätt.

fredag va vääldigt lyckad :)
börjar me studiebesök på skyddsprodukter, trevligt vi fick ju t o m fruuukost :P
sen åkte vi till skolan för att nolla 1orna :D haha d va skoldagens höjdpunkt måste jag säga :P
sen historia lektionen blev inget eftersom anneli va hemma xD haha mobbat!

efter skolan blev d hem o fixa i ordning sig för kvällen :D
sen blev jag hämtad av simon o emelie, för att åka vidare mot skövde o feeeest :)
väl framme så började flummandet direkt ;D
festen va lyckad me trevligt folk o mkt tjöt o kul kul :P haha jag o emelie som DJ:s va dock inte så populärt ;P
lite senare drog vi oss mot city för maat på donken o chill :P
sen träffa vi även lollich o maliin <3 o 1.15 tog vi 3 bussen hem :)

min lördag bestod av att sooova länge :P o sen blev d jobbjobbjobb -00 :)
kuuuul, iaf om man har lajsa som roar en :P

idag händer inte mkt.. berta kommer seeen <3 weeeej :P

berta o jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0