när man väntar mirakel,.

skolveckan är i fullgång o halva veckan har redan gått, heelt otroligt :)
va iaf duktig o gick till thorells o satt vid datorn i måndags,
kom en bit :) snaaart kanskeee :P
fick även veta på apoteket att jag hade fått bricanyl för mina andningssvårigheter som de sa att jag va tvungen att ringa en doktor till för att få :S men fick d ändå :P hääääärliigt, då kan jag träna imorrn :P äntligen! bara axeln som måste bli bra snart oxxå :/

igår va blev d stan efter skolan me ss o tog en fika, sen hamna vi på intersport o träffa jakob o satt o tjöta me honom i typ 1 timme, trevligt trevligt :) ni e bra :)
sen va d hem o äta lite o sen iväg till jobbet för fullfart :) haha mio o jag i köket xD kan inte bli annat än tjöta o ha kul :) haha

idag va d den lååånga skoldagen, som ändå inte blev så lång kändes d som, när vi fick veta vilken lärare vi ska ha i religion :P ahha han e helgoo asså xD
efter skolan blev d visning i odenhallen för min o emmas del :) kommer nog bli naajs till slut tror jag :D
har hunnit me en sväng hos sis oxxå o hjälpt henne lite, o apoteket för att hämta ut bricanyl :P hääärlisch :D


           jakob o ss :)      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0