hold on..

idag har d varit en chill dag :) började skolan me religion, o när man har lasse i religion kan d inte bli annat än kul :)
sen vare mössprovning i aulan, tog typ 1timme så vi missade larsas lektion :P
sen vare dags för svenska, o d va ju allmänt chill o jag fick lära malin o lollich hur NE funkar xD ahahha malin lärde sig iaf :) *stolt*

sen drog jag o berta upp te donkisch för maaat :P göttgött !
vi drog sen vidare ner till stationen för att åka vidare till skövde för shopping :P
blev, 2 t-shirtar, 1 linne, 1 tröja, halsband, o lite annat smått o gott :)

ikväll blire träna ungarna o sen ska jag försöka träna lite själv, får se hur d går me min axel :)
kommer blii kuuul :P lääängtar till träningen, saknar badmintonen <3

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0