Figure this shit out..

idag började skolan o d blev första dagen på sista året ;) häääärlisch ! :D
började me att typ alla fick överskåp :P härligt! men mitt va ju ofc helt stört eftersom d inte gick att öppna o vaktisarna på ålleberg e inte snabba måste jag säga.. så jag tog problemet i mina egna händer o fixa fram en hammare o fixa skåpet ;P i'm goood :P
vi gick tipspromenad me 08:orna o 07:orna (dvs 1:orna o 2:orna ;D)
sen skulle vi sitta i aulan o enligt lärarna först skulle d ta typ 1,5timme men sluta me att alla förutom nv o sp fick gå därifrån moahhaha :D bäst ! tog lix 5min ist :)

sen blire stan o leta present till elina me maddisch :)
o träna ungarna idag oxå.. får väl se hur d går, mår lite halvt dåligt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0