dröm dina drömmar så länge du känner..

helgen va kanon :)
i fredags va jag hos lollich o fira henne eftersom hon fyllde 18år! :) sen lite senare drog vi vidare till tidaholm o kräftans dag :) kul kul :P d va en kanonkväll <3
lördagen blev d lite bak och jobb 16-00, kul som vanligt på jobbet :P eftersom kom vissa fulla människor upp te jobbet :) o många man kände :P treeevligt, extra treevligt att du kom ;) pöss på't
söndagen bjöd på släktkalas för sis som fyllde 20år! :) d va treeevligt :P sen blev d jobb på kvällen igen 16-00 ;P najsnajs :D

äntligen lite ledighet :) ledig idag o ända fram till lördag :P cheeeell :)
igår(tisdag) va jag hemma hos bror min o hjälpte till lite me städningen i hans lägenhet, eftersom nu e d dags för hans flytt upp till sthlm :/
han bjöd iaf mig, mami o papi på lunch på wokstugan :)

höstens första träning va igår (tisdag) oxå :P åkte upp för att träna ungarna vid 18 o sen skulle d va träning för mig oxå, men har så in i bombens ont i axeln så d blev ingen träning för min del :(
men jag fick sitta o kolla på eftersom emma hade fixat körkortet så skjutsa hon mig dit o hem^^
d blev nästan 1timmes tjöt i bilen utanför huset sen oxå haha :P d va ett tag sen vi sågs ju ;D

senare idag blire att träffa min favorit sven <3
o imorrn börjar allvaret o skolan igen :S ork.. men får ju se folket igen ;D

dröm dina drömmar så länge du känner.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0