allting kommer lösas och bli bättre igen :)

i fredags va d NRJ in the park som gällde med malin o ems <3
d blev en kanooon kväll :)
afasi & filthy <3 kääärleeek <3
kvällen i gbg avslutades me att vi fick springa en bit för att hinna me tååget :P
när vi kom hem till fkp sa vi hejdå till malin som åkte vidare till stenstorp o jag o ems gick för att äta pizzaa <3

       

igår va d partyyy hos elina som gällde för att fira henne o maddisch :) <3
även den kvällen blev kanon :D
hos elina bjöds d på lekar, tjöt o telefonssamtal o mkt mer :D
kuul va d o sen drog alla vidare till plantis.
jag, ss o erik stanna ett tag o tjöta me folket o sen drog vi vidare för att gå hemåt, men vi fastnade på valentino, där eldar, emil o bizza satt :)
efter ett tag ringde malin o sa att hon va på väg te plantis, men hon kom till valentino :)
sen skulle erik o ss vidare hemåt, o de andra skulle vidare. så jag o malin gick till plantis för mer tjöt me folket o
sen satt vi o tjöta ett bra tag på muren :)
haha slöta men d finns ju inget som heter så.. haha nej verkligen inte vi hittar bara på haha mobbat! lr va säger du malin vår fantasi e så bra så vi hittar på ett helt "nytt" ställe ;D
sen kom mikael o vi fick skjuts heem :) thanks dude :D



idag har iaf jag o malin varit duktiga o gått te gymmet, bra gjort för o va dagen efter :)
snaart blire att träffa maliin <3


Kommentarer
Postat av: mie

usch , ja tyckte inte nrj in the park va bra, inte det som va i malmö iaf :/



föresten, har du sett den nya gratis sidan som har kommit? gratiskläder.se Man samla ihop poäng som man sedan kan byta in mot presentkort på H&M, Gina eller JC. Bli medlem via länken jag skickar så får du 50 poäng gratis redan vid start, bra va? :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=155

2008-08-24 @ 17:50:16
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0