allt kan hända så plötsligt...

nu har jag varit dålig på min uppdatering igen :P
men kan skylla på att jag har jobbat o gjort andra saker :)


förra helgen va d iaf donkenfeeeest <3
d började kanon o slutade kanon :) en lyckad kväll helt enkelt :)
började me lekar vid gymnasiet o sen vidare till österlunds för mer festligheter :)
sen drog jag vidare till min favorit sven för efterfest me gött folk o sov time! :)

mådde lite halvt bra dagen efter men d e så d ska va ;D haha
i söndags va iaf jag o bästa malin karlgren iväg på klubb kaliber o kolla på dagvag ;D HAHA fiiifäään!
senare blev d håkan hellström o anagoes <3
en till lyckad kväll, alltså en lyckad helg <3

nu i veckan har jag jobbaaaat o jobbaaaat ;)
igår va jag me favorit kusinen lisa <3
hon kom till stan o vi gick ut en sväng till maddishc o sen vidare till donken för mat o så att lisa kunde träffa johan innan han åker till sthlm. en chill o lyckad kväll <3

idag har d varit jobb jobb o jobb ;) sen efter jobbet blev d lite mindre kul när jag hade pratat me sven.. :/
hoppas allt går bra o blir bra.. från topp till botten typ

imorrn blire iaf malin o sandra <3 me like o innan d ska jag även en sväng me dreifaldt <3

ciaociao!

Kommentarer
Postat av: malin

du är la för go <3

2008-08-10 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0